sâmbătă, 28 august 2010

ღ Basmeleღ

            M-am uitat pe geam ,eram la munte,varfurile muntilor ajungeau parca la cer ,iar norii ii inecau cu aburul lor cenusiu.Pe poteca prafuita ,inconjurata de flori se plimbau doi indragostiti.Parca era un peisaj de pe o carte de basm ,se tineau tandru de mana si mergeau spre nord fara sa-si miste trupurile ,doar degetele inghetate.
       Basmele ...Parca si acum stau langa trupul cald al mamei si astept cu nerabdare sa-mi citeasca un nou basm .Mama venea in fiecare seara, se aseza langa mine si cu o mana ma sprijinea ,iar cu cealalta tinea cartea cu ilustrati colorate.Dupa fiecare poveste ma amageam cu intrebari ,principala era :" Printesa si printul s-au casatorit ,dar dupaaceea ce vor face? de ce se termina atat de burusc?" voiam o continuare si i-o ceream mamei ,dar ea imi raspundea cu blandete  ca cuplul regal a ramas fericiti pana la adanci bartaneti ,asta stiam deja ,eu voiam ceva nou ,asa ca insistam ,nu mai stia cu ce sa-mi aline curiozitatea ,ma lasa cu gandurile neclare .Mi-am raspuns singura pe pagini intregi ce astazi au zburat dincolo de granitele realitatii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu