miercuri, 31 octombrie 2012

ღHalloween-ul e al lorღ

                      Luna plina e ca o oglinda a noptii in a carei reflexie se afla Halloween-ul.Toata lumea vede aceasta sarbatoare ca pe una distractiva pentru copiii care se costumeaza in vrajitoare,varcolaci si vampiri,dar cati dintre ei stiu ca aceasta e perioada cand raul iese la suprafata?Cand granitele mortilor si ale celor vii sunt deschise?Iar luna plina ce pare ca ne zambeste,de fapt rade,rade de lipsa noastra de inteligenta.Acum trebuie sa demonstram ca putem trece peste orice.
                       Nu pot sa stau si sa astept ca tragediile sa se intample asa ca trebuie sa ies din casa si sa vanez spiritele celor morti care cred ca ne pot fura trupurile si viata.Nu pot iesi fara un costum pentru ca toate creaturile si spiritele vor stii ca am venit sa le distrug.Ma imbrac intr-un pirat si ies din casa.Toate strazile erau luminate,iar centrul plin de dovleci care mai de care mai infioratori,dar scopul meu nu e de a admira creativitatea celor care sculpteaza dovleci,nici de a admira orasul,ci de a distruge orice creatura ce-mi va aparea in cale.
                         Frica nu-si face loc la mine in suflet atata timp cand orasul este luminat,dar dintr-o data un fel de abur iese din pamant si incepe sa fuga in directia opusa,incerc sa-l prind si sa-i infig cutitul din smarald pentru al absorbi inauntru.Era cutitul bunicii mele care il mostenise de la bunicul ei si probabil tot asa,familia mea avand puternice radacini in prinderea creaturilor ciudate.Am ajuns intr-o padure,iar spiritul a disparut,nu se poate,nu stiu unde sunt,intregul nostru oras era inconjurat de padure,iar acum nu aveam nicio idee pe ce parte eram,nici nu-mi amintesc cand intrasem in padure.A fost o capcana si probabil s-a folosit si o vraja a uitarii.
                         -Stiu ca sunteti aici!Nu fiti lasi!Vreau sa va vad!
                         -Huu-hoo-huu,diridig-diridig,brabrebric-brabrebric...Incepuse deja procesul de furare a sufletului,nu puteam lasa ca acest lucru sa se intample,stiam ce trebuia sa fac,dar nu-mi placea.Sa plec capul nu-mi placea deloc,iar a minti spiritele putea deveni foarte periculos.
                          -Opriti asta!Stati!Va pot ajuta!Pot sa va dau 30 de suflete in schimbul sufletului meu,pot sa va conduc la petreceri si sa le stric vrajile sacre ce le protejeaza!Dintr-o data incantatile s-au oprit.Era evident,nu stiau ca sunt vanator,altfel si-ar fi continuat treaba,credeau doar ca sunt un om care se informase in legatura cu spiritele,un amator al spiritelor,existau multi oameni carora pur si simplu le placea sa se creada invingatorii spiritelor,iar acestia nu reprezentau o amenintare pentru ei.
                          -Si cum ai putea tu sa distrugi sacrele vraji ale bunelor vrajitoare ce protejeaza de 1000 de ani toate petrecerile de Halloween?
                          -Au mai fost exceptii,atunci nu numai ca veti avea forte multe suflete,dar o sa fie si o victorie impotriva vrajitoarelor,e clar ca asteptati asta de mai bine de 100 de ani,ultima data cand o astfel de vraja a fost combatuta a fost acum 150 de ani,nu vreti un nou record?Nu era bine,nu am spus cuvintele bune,am vorbit ca cineva cu experienta,in plus am in mana un cutit de smarald,pe cine incerc sa pacalesc?In niciun caz pe ele,caci incantatile incep din nou si tocmai atunci realizez cea mai mare gresala a mea:nu-mi putusem stapani gandurile,spiritele puteau simti mici semnale in legatura cu ceea ce gandim,iar din tot corpul meu vibrase dorinta de a le insela,de a le dirtruge.Duc o lupta imposibila,le-as putea oferi totul,dar un suflet de vanator valoreaza pentru ei mai mult ca orice.Simt furnicaturi...nu mai simt.Nu,nu putem trece peste orice,pentru ca aceasta nu e ziua noastra,ci a lor.

               Cred ca astfel e spiritului Halloween-ului,cel putin eu asa il vad,ca pe o zi in care nu oamenii trebuie sa fie cei mai importanti,oricum ei sunt importanti in toate celelalte zile,ci aceasta trebuie sa fie ziua in care oamenii nu au nicio sansa in fata supranaturalului,in care orice ai fi ,tot tipetele,visele,zanbetele,creaturile,groaza vor domina.

Sursa foto : halloween
           

4 comentarii:

  1. Da vad ca se acorda o foarte mare importanta acestei sarbatori:)))si pe bloguri, toata lumea Hallowen, hallowen... parca anu trecuta nu se facea mare tam-tam ;-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si anul trecut pe bloguri apareau multe articole in legatura cu Halloween-ul,sincer,blogul meu nu cred ca a postat anul trecut nicio postare legata de Halloween,dar asta nu inseamna ca pe alte bloguri aceasta sarbatoare a mortilor nu a fost un subiect central:unii cu petreceri,altii cu articole legate de Halloween,fiecare in propriul lor stil.
      E singura sarbatoare americana care imi place cu adevarat,chiar daca avem si noi o varianta a noastra,a lor mi se pare un pic mai interesanta.

      Ștergere
  2. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere