joi, 2 august 2012

ღGandire = evolutie?ღ

                  


                              -Hei!Opreste-te!Nu auzi!Stai pe loc,nu pleca!Unde te duci?
 Nu-s nebuna,nu vorbeam singura,ci doar incercam sa opresc acest val de vise ca niste baloane multicolore sa plece,sa zboare spre inalt.Am incerct sa-l prind,sa-mi pastrez ideea,dar a plecat,s-a inaltat si m-a uitat,atunci de ce mi-a mai vizitat creerul?
                               -Esti o fraiera,n-ai stiut sa profiti de ideea ce ti-a venit,ai lasat-o sa-ti scape printre degete,poate daca nu erai atat de preocupata de a sta la televizorul ce-ti mananca creerul,ai fi putut crea ceva,poate ai fi creat ceva indispensabil omenirii,dar nu,tu pierzi momentele,iti pierzi visele cu fiecare gand ce nu-l pastrezi.Poate ai fi putut schimba lumea cu un gand,si tot ce trebuia sa faci era sa-l asterni cu litere mazgalite pe o foaie,dar tu ai preferat sa stai,sa stai si sa nu te gandesti ca tot ce se afla in mintea ta e acolo pentru a fi folosit.M-a certat o voce groasa fara sa-mi dau seama de unde vine,ma speria,simteam ca are dreptate,dar nu voiam sa recunosc.
                                -Am incercat sa-l opresc sa plece,am strigat pana am ramas fara voce,iti jur ca am strigat,dar nu l-am putut opri sa plece,gandul meu a plecat,l-am uitat pe vecie,poate se duce sa poposeasca pe un alt tinut...
                                -Un tinut ce va sti sa-l pretuiasca,tu n-ai avut grija de gandul tau,nu-l meritai.Acum stiam cui apartine vocea,era a mea,era vocea mea interioara si avea dreptate,eram o fraiera,in loc sa-mi cultiv si plantez seminte in imaginatia si cunoasterea mea eu pierdusem pretiosul timp,dar niciodata nu e prea tarziu,a plange ar fi fost in continuare o jignire adusa universului,tot ce trebuia sa fac era sa citesc,sa cant ,sa rad,sa scriu,sa ma cunosc pe mine,sa-i ofer cunoasterii mele sansa de a invata si imaginatiei mele sa-i dau taramuri colorate pe care sa le cunoasca,strabate si explora.

      
                                Valoarea vine din puterea de a invata,de a crea,dar vine si din inspiratia de a ne pastra cele mai infime idei,caci din cele mai banale intamplari si cele mai stupide lucruri s-au descoperit cele mai uimitoare si importante inventii.V-ati gandit vreodata cate ganduri are un om?Si ce putine isi mai aminteste a -2-a zi?Cat de complicata e gandirea lui?Si de cate ori se contrazice singur de-al lungul unei luni?Unde se duc gandurile pe care le uitam?Exista un taram al lor pe care daca am vrea l-am putea vizita pentru a ne agata de ele si a ne ridica odata ce ele?Acest taram ar fi protiunea de 90% a creerului nostru ce nu ne este accesibila,oare ne va fi vreodata?Oare viitorul va permite oamenilor sa se transforme in fiinte extrem de puternice?Sau inainte de aceasta dezvoltare si evolutie vom fi distrusi?

7 comentarii:

  1. Nu cred că ar fi cea mai bună idee ca oamenii să evolueze... Sunt mult prea lacomi, egoişti şi orgolioşi, iar dacă ar avea puteri mai mari nu ştiu ce s-ar alege de Terra.
    Frumos articol:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că evoluția omului e atunci când învață să fie om.
    Nimeni nu poate și nu are de ce să împiedice acest tip de evoluție, însă din păcate e pe cale de dispariție!
    Seară faină îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Azucena, cât dor mi-a fost de o postare de-a ta!
    Frumos punctat...

    Te pup şi te mai aştept şi pe la mine dacă vrei:)
    O seară superbă-ţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Depinde si la ce fel de evolutie a gandirii te referi ? Din punct de vedere al princpiilor si sentimentelor, sau din punct de vedere al iq-ului...

    rOMANII, Romania chiar ar avea nevoie de o evolutie, au niste principii prea invechite...desigur unele le inteleg si eu, dar altele sunt ABSURDE .

    Cred ca noi oamenii nu ne folosim tot creierul... am fi toti niste Einstein-i daca ne-am folosi toata concentrarea si resursele creierului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La o evolutie completa,din toate punctele de vedere.Si eu sunt de parere ca exista principii invechite in Romania,dar acest lucru se datoreaza si comunismului in care au trait romanii.Exista principii invechite sau absurde si in alte tari,asa ca eu ma refer la toti oamenii,nu doar la romani.

      Ștergere
  5. De cate ori ma contrazic intr'o luna? Asta e mai greu de retinut, dar intreaba de cate ori ma contrazic intr'o singura zi uneori:)) Iar ideile pe care nu mi le amintesc a 2'a zi? patesc asta in fiecare seara cand imi vin ideile una peste alta de nu apuc sa termin una ca incep alta, iar dimineata nu imi mai amintesc decat foarte vag sau deloc...Evolutia asta tine si de noi intr'o oarecare masura, dar nu stiu daca ar fi atat de bine sa ajungem la ea sau nu:-?

    RăspundețiȘtergere