luni, 13 iunie 2011

ღUn fragment din jurnalღ

                                                                                                                               

                                                                                                                                 "  20 Noiembrie 2008      

             Aseara mintea mi-a fost strabatuta de un gand ,un dulce gand ca mierea ce acopera o capsuna rosie si-ti spune ca vrea sa fie a ta ,ca vrea sa-ti lase aroma pe buzele si in sufletul tau .Era o capsuna imbracata in miere ,ah ,ce gand frumos mi-am zis!Si-am inceput sa ma intreb daca sa-l pun in practica.Ce poate insemna un gand dulce?Te gandesti oare la ce m-am gandit eu de era atat de dulce? Nu-ti voi spune decat la final ,asa ca nu fi ,draga jurnalule ,nerabdator si asteapta ca mai inainte sa-mi vezi fericirea sa-mi asculti palavrageala ,si cand ma gandesc ca si el se gandea la aceelasi gand ,doar ca poate era si mai dulce ,poate langa aceea capsuna mai avea si niste struguri albi exact asa cum imi place mie,de la acest gand mi se facuse pofta de capsuni ,am coborat scarile in graba caci voiam sa-mi cumpar capsuni ,dar abia atunci mi-am dat seama ca am iesit intr-un tricou cu-n elefant ,in pantaloni de pijama si in papuci pufosi in gerul iernii sfasietor ,dar l-am vazut si el m-a vazut era cu prietenii si a inceput sa rada ,la inceput am crezut ca aparitia lui era inceputul realizarii gandului meu ca o capsunica ,dar apoi mi-am dat seama ca inainte de a infasca acea capsuna mi-a alunecat din maini.Da ,dragul meu ai aflat ,el era gandul meu si am crezut ca era atat de dulce ,eram atat de entuizasmata!De ce destinul mi-a facut asta?De ce nu m-a lasat sa ma bucur de capsunica mea?Mi-a stricat capsuna inainte de a o putea gusta.Era a mea ,se pare ca va ramane doar un gand ,un ideal ,dar eu il vreau"

             Ei bine ,dupa 4 ani dorinta si gandul meu "dulce ca o capsuna imbracata in miere" s-a indeplinit ,v-ati dat seama ca acel gand era de fapt un baiat?Ei bine,nu era un baiat ,era un sarut cu acel baiat ,era pasiunea ce trebuia sa fie intre noi doi .

                                                               End of story.

10 comentarii:

  1. "o capsuna imbracata in miere" mi-a adus aminte de un desert cu un gust divin

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut ai descris totul,foarte fain finalul,se pare ca pana la urma tot te-ai bucurat de capsunica ta:)

    P.S.:Mi s-a facut si mie pofta de capsuni:)
    Te imbratisez cu drag>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Ma asteptam la altfel de final:D dar imi place oricum! big LIKE! Ador capsunile :D


    Te pup:d

    RăspundețiȘtergere
  4. inca o leapsa:D
    nu mai stiam pe cine sa pun:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos și îmbietor ca să zic așa. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos... "Apetisant" :D
    Imi place mult acest blog... Te-ai ales cu inca un "spion" :]

    RăspundețiȘtergere
  7. Dulce, dulce ca o capsuna...asa iti pot descrie si eu cuvintele! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere