duminică, 3 aprilie 2011

ღNuditatea celei priviteღ

                           Pe trupul ei pal se reflecta puternic luna ce o invaluia intr-o ceata ca a unui cimitir ,statea nemiscata acoperindu-si cu mainile mici trupul parca evadat dintr-o inchisoare . Era ca o piatra ,n-am indraznit sa-i ating nici macar mana subtire  .Am inceput sa-i studiez picioarele ca ale unei balerine am ajuns mai sus ,linia taliei era rotunjita si-mi amintea de o clepsidra ,sanii pietrosi si totusi generosi imi captau atentia prin culoarea alba ,pareau reci asemenea locului in care se afla , am ajuns la gatul ei pe are am observat cateva urme rosi de ghiare ce nu au vrut s-o elibereze.Chipul ei parca era sculptat din piatra asemenea unui diamant care astepta sa fie inaltat spre cerul albastru inchis .Parul lung ii acopereau umerii parca lasati in nestire . Am acoperit-o repede cu trupul meu ,ah am simtit cum o bucata de gheata imi atinge pieptul ,am ridicat-o si am dus-o intr-o camera , am asezat-o pe fotoliul inalt si i-am acoperit bratele  ,urmele ce ii acoperisera gatul au disparut ,parul fara nici o culoare se transformase intr-un negru stralucitor ce acapara intreaga atmosfera  ,corpul ei incepea sa prinda culoare ,obrajii i-au devenit ca o piersica deja coapta ,iar in ochii ei distingeam cateva lacrimi ce insemnau viata .

               Atunci mi-am dat seama ca din persoana indiferenta care imi era inainte ,mi-a devenit cea mai draga si as fi vrut sa nu-i dau drumul ,s-o sufoc sub oasele mele puternice.

11 comentarii:

  1. frumos frumos frumos:X:P imi esti cea mai draga persoana si nu o sa iti dau drumul niciodata...de sufocat nu te sufoc..k am nevoie de tine:*:))

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos:) imi place primul rand foarte mult:) ''Pe trupul ei pal se reflecta puternic luna ce o invaluia intr-o ceata ca a unui cimitit ,statea nemiscata acoperindu-si cu mainile mici trupul parca evadat dintr-o inchisoare .''

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna scri lucruri foarte frumoase:) :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Indiferenta- cea mai puernica arma din univers....
    E bine...cand reusim sa o invingem....

    RăspundețiȘtergere
  5. tu da bi da best:Xfoarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. "minunat" este un cuvant prea mic..
    descrierile tale ma trimit intr-o lume pierduta printre stele si poleita cu frumusete divina.

    RăspundețiȘtergere
  7. sfaraie sufletul la atigerea fierbinte a cuvintelor tale;o ardere molcoma,placuta si adanc patrunzatoare pana la cele mai sensibile fibre ale unei frumuseti aflate intr-o continua redefinire .

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai descris foarte bine dorinta care sta ascunsa in gandurile muritorilor si mai mult de atat nu pot spune, deoarece ai idealizat in aceasta proza perfectiunea pasiunii:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere