joi, 11 noiembrie 2010

ღMi-as canta viseleღ

                Aud o voce melodioasa ce-mi canta neincetat iluzile .Era o muzica de bal ,unul mascat in care printesa asteapta  sa fie descoperita ,din sufletul ei adanc pana la trupul ei alb ,abia rasarit din o floare-de -nu-ma-uita.Flori rare ce-si fac aparitia doar in seara de Halloween ,dar isi lasa lumina sa iasa doar dupa doua saptamani .Din acea lumina s-a nascut femeia tanara ,inocenta si puternica pentru a castiga ,pentru a se lasa neatinsa si reala in mijlocul celor care isi astupa chipul cu masti si pelerine ,invocand parca dorinta unei alte lumii ,aceea in care doar magia si farmecele domnesc .
                Nu ne-am dorit sa vedem ca putem ,ca important este ca existam ca suntem aici ,pregatiti pentru lupta ,gata oricand sa aratam ca stim sa ne sustinem ideeile ,ca iubim si ca suntem iubiti?Ei bine ,da ,o aratam ,dar oare nu e decat o masca ,oare nu va cadea cand ploaia va incepe?
                O printesa intr-o lume invadata de intueric ,se transforma in idolul lor sau devine zana intunecata ?
                Cum vi s-a parut Halloween-ul anul acesta? Eu il vad ca un omagiu adus magii de a visa ,dar voi ?
              

13 comentarii:

  1. ai scris foarte frumos
    cu toti purtam o masca in fiecare zi, iar o printesa intr-o lume intunecata eu cred ca devine zana intunecata.

    nici nu am stiut ca a trecut, am renuntat sa mai tin evidenta zilelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. E mai mult decat un omagiu adus magii de a visa ;;)
    Frumos post si well halloweenul mereu a fost frumos si va fi ! >:D<
    Pt ca povestea merge mai departe >:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de fiecare data:impresionat si superb ai scris.Toti suntem niste printi sau niste printese care asteptam sa fim descoperiti,sa ni se dea masca jos:)

    RăspundețiȘtergere
  4. e un strop de magie si pentru mine!o atmosfera...de basm...macar pentru cateva ore

    RăspundețiȘtergere
  5. CUm mi s-a parut Hallowee-ul anul asta? Inutil :))

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pace modul in care scrii.:x

    Keep it like this.!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. linkul catre blog> povesti de zahar e inspirat...e super bine ales...

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoase randuri. sincer eu nu prea le am cu Halloween-ul deci nu prea pot sa iti spun mare lucru. pentru mine plin de magie este craciunul. poate suna copilaresc dar tot timpul imi aduce aminte de copilarie si de momentele la care visam cu ochii deschisi si credeam cu tarie in visul meu de a ajunge printesa:p

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost ca oricare alta zii, nimic deosebit ..

    P.S. Foarte frumos scrii.

    RăspundețiȘtergere
  10. halloween este o zi ca oricare alta pentru mine, insa ai scris frumos aici:)

    RăspundețiȘtergere