miercuri, 8 septembrie 2010

ღPloaie de steleღ

                      Se spune ca atunci cand o stea cade ,un suflet se stinge.Stateam pe balconul inmiresmat de parfumul florilor tinere si ma uitam rusinata parca de indrazneala mea la micutele puncte de pe cer.Toate luminau orbitor ,iar pentru o clipa au inceput sa se invarta pana cand numele mi-a fost scris in stele.Urmaream fiecare litera fosforescenta si nu intelegeam...Ma simteam neputincioasa in fata a atata frumusete.Am inchis ochii si fiecare stea a inceput sa cada ,mi-am pus multe dorinte ,cu tristetea sufletelor ce s-au stins .Apoi mi-am dat seama ca nu-i adevarat ,stelele nu au cazut ,ele s-au transfornat in idealurile si visele mele.

                Ati simtit vreodata ca cerul iti zambeste ?Ti-ai pus dorinte cand o stea a cauzut sau acea minunatie iti blocheaza gandurile ca uiti de oportunitatea de ati pune dorinta catre  zei si dincolo de ei?Unde dispar ele ,dorintele,raman printre noi...?

11 comentarii:

  1. uite http://www.youtube.com/watch?v=7gA9G7AVH1s

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrii foarte frumos. Te exprimi liber, prin cuvinte simple, dar le dai intelusuri foarte complicate. Si... dorintele pe care ti le pui stelelor..se implinesc..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru melodie Anelise. Duduşღ intradevar ma exprim prin cuvinte simple.Cred ca personalitatea mea e simpla si totusi conturata de oamenii care imi sunt alaturi.Scriu ce simt si stiu ca oamenii prefera simplitatea si originalitatea ,eu sper ca le am pe amandoua.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte interesant si asa frumos spus...

    Ti'am citit blogul, si mi'a inspirat multa incredere. Scrii foarte frumos.
    Mult succes in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti placuta si sensibila, frumoasa Azucena...
    Timpul iti v-a demonstra cate din dorintele tale au fost realizabile, si cate nu...
    cel mai important este sa ai dorinte si sa crezi ca se pot realiza... restul e doar... lupta pentru supravietuire...

    RăspundețiȘtergere
  6. Camelya si Aris apreciez vorbele voastre frumoase ,ma ajuta foarte mult sa stiu ca ideeile mele sunt placute.Aris lupta pentru supravietuire o putem transforma si imbunatati cu aceste dorinte care contureaza un tablou al realitatii ,ii da culoare si ne face sa plutim .

    RăspundețiȘtergere
  7. Roua diminietii, cat de frumoasa e roua in dimineti cand visele ne devin lumina.
    Versurile ii apartin lui Nichita.

    RăspundețiȘtergere
  8. ''Apoi mi-am dat seama ca nu-i adevarat ,stelele nu au cazut ,ele s-au transfornat in idealurile si visele mele.'' E bine cand se intampla asa. Dar gandeste-te cum era daca , odata cu stelele ce au cazut, se stingeau si visele si idealurile....cum mi s-a intamplat mie candva

    RăspundețiȘtergere
  9. Anna roua diminetii chiar e superba ,iar Nichita este un autor minunat ,e o persoana ce merita toata stima noastra .Lacrimi strse esti tanara idealurile nu trebuie sa-ti dispara cand mai ai o groaza de ani de trait si de simtit vantul satisfactiei si al iubirii.Trebuie sa-ti analizezi mai bine dorintele caci ai un viitor in fata .

    RăspundețiȘtergere
  10. Eh o ste cazatoare am ochit si eu si mi-am pus o dorinta care a tinut doar 2 ani eu vroiam vesnic dar se pare ca dorintele se indeplinesc si tin dar sentmentele se schimba si asta reflecta si schimbarea dorintei:D
    frumos post Nice work:*!

    RăspundețiȘtergere
  11. "Apoi mi-am dat seama ca nu-i adevarat ,stelele nu au cazut ,ele s-au transfornat in idealurile si visele mele."
    E foarte faina fraza asta, si bine ar fi daca idealurile si visele noastre s-ar implini..

    Unde dispar ele? Ele nu dispar, ele raman vesnic printre noi,undeva in interiorul nostru..

    RăspundețiȘtergere